Wednesday, March 18, 2015

denim on denim


This photoshoot from last month in San Cristobal, only showed me that I really need to stop touching my f*cking hair in pictures!! Is really annoying to come home with millions of pictures of me doing the same thing...arrhhgg!
In other stories, this trench coat was my best friend during the trip and I still don't know why I didn't wear it before, Oh wait! I know! I live in a extremely hot place..duh! Anyways, this was a great excuse to take it out from my "treasures chest" (back in 2002) and work it. Thank God the denim on denim trend came back before I start looking like a crazy hoarder.


Esta sesión de fotos que tome el mes pasado en San Cristobal, solo me enseño que realmente debo de dejar de tocarme el p*nche cabello para las fotos!! Es realmente molesto llegar a casa y tener un millón de fotos haciendo la misma cosa...aarrhhhggg!
En otras historias, esta gabardina fue mi mejor aliada durante el viaje y todavía no se porque no la use antes, Espera! Si lo se! Vivo en un lugar extremadamente caluroso...duh! De igual manera, esta fue una buena excusa para sacarla de mi "baúl de los tesoros" (desde 2002) y lucirla. Gracias a Dios la mezclilla sobre mezclilla volvió a ser una moda antes de que empezara a parecer una loca acaparadora.


(MANGO jeans / ZARA sweater / D&G sunglasses)

No comments:

Post a Comment